czwartek, 9 lipca 2015

Nagie fakty o Blachowni i nie tylko...

Szanowni Czytelnicy,

Od czasu ostatnich wyborów samorządowych, które się odbyły 16 listopada 2014 roku niewiele na moim blogu miejsca poświęcałem na sprawy lokalnej polityki. Niestety zauważyłem, iż od pewnego czasu w naszej gminie ma miejsce coraz bardziej nasilający się proces dezinformacji [sam do pewnego stopnia mu uległem]. W różnych serwisach internetowych czy na blogach bardziej lub mniej anonimowych pojawiają się informacje, które nierzadko mają niewiele wspólnego z rzeczywistością. Dlatego korzystając z przerwy wakacyjnej na studiach postanowiłem bardziej zainteresować się tym co w Blachowni piszczy i jak to tak na prawdę jest. Oprócz postów o tematyce typowo społeczno-politycznej zamierzam zamieszczać także sporo materiałów o szeroko pojętym rozwoju osobistym, treningu mentalnym oraz przydatnych psychologicznych porad. Mam nadzieję na szeroką i intensywną interakcję z Wami, drodzy Czytelnicy, ale uprzedzam, iż wpisy chamskie, niemerytoryczne, bezpodstawnie obrażające innych będą przeze mnie moderowane. Dyskusja tak, trollowaniu oraz agresji mówię stanowcze nie. Życząc spokojnego wieczoru oraz miłego zbliżającego się weekendu pozostawiam Was z materiałami jakie dotychczas opublikowałem na tym blogu oraz liczę na odwiedziny w niedługiej przyszłości. 


Z wyrazami najwyższego szacunku,
Tymoteusz Pyda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Drogi Gościu,
Proszę Cię abyś pamiętał, że pisząc komentarz na tym blogu zostawiasz po sobie trwały ślad. Być może kiedyś ktoś kto Cię zna przeczyta go i powie: "Nie znałem go od tej strony". Zapraszam do dzielenia się swoimi opiniami, a także konstruktywnej krytyki. Jeżeli chcesz tylko wpisać jedno z powszechnie znanych przekleństw, to polecam pracę w ogrodzie w lecie lub odśnieżanie w zimę, gdyż po solidnej pracy wyżyjesz się dostatecznie mocno, by zauważyć, że po drugiej stronie monitora też siedzą ludzie. Ludzie, którzy czują i reagują, mogą się poczuć dotknięci nazbyt ostrym komentarzem. Dlatego proszę Cię, abyś pisał to co sam byś chciał przeczytać oraz życzę Ci powodzenia na każdym polu Twojej działalności.
Z wyrazami szacunku, TP